3 چیزهایی که بدانید در مورد استفاده از چربی خود را برای تقویت سینه

Expert Author Dr. Roy Kim
چه بیماران نیاز به دانستن در مورد پیوند چربی برای تقویت سینه? می توانید از چربی خود برای گرفتن سینه های بزرگتر استفاده کنید. یک جراح پلاستیک سهام 3 چیزهایی که شما نیاز به دانستن در مورد انتقال چربی برای تقویت سینه.

برای بسیاری از زنان, برای تلفن های موبایل بیش از حد خوب درست باشد. خلاص شدن از چربی کمی اطراف ران باسن یا شکم و سینه بزرگتر با استفاده از? چرا هر کسی تا به حال ایمپلنت دوباره?

من به تازگی با حضور در جلسه سرور مجازی (انجمن جراحی پلاستیک) در دنور کلرادو و پیشرفت های اخیر در پیوند چربی به خصوص در تقویت سینه وجود دارد. و در حالی که انتقال چربی برای تقویت سینه قطعا امکان پذیر است, وجود دارد 3 چیز مهم بیماران باید بدانند که نگه داشتن این روش از شدید محبوب بودن. حداقل فعلا

1. شما باید به اندازه کافی چربی

میدونم داری به چی فکر میکنی البته, من چربی به اندازه کافی برای سینه های جدید! اما شما ممکن است تعجب چه مقدار چربی در واقع مورد نیاز است.

به طور معمول 2 تا 10 میلی لیتر چربی لیپوزوم برای تولید 1 میلی لیتر چربی پردازش شده مورد نیاز است. برای یک ایمپلنت معمولی 300سی سی پستان (در مورد یک فنجان سی برای بسیاری از زنان), شما در مورد نیاز 1.2 پوند چربی. و این فقط برای یک پستان است.

شما ممکن است فکر می کنم شما باید حداقل سه پوند چربی در شما, و شما احتمالا انجام, اما همه ممکن است در یک نقطه مناسب است که برای لیپوساکشن در دسترس باشد.

2. تهیه پیش و بعد از جراحی پستان

پیوند چربی برای تقویت سینه امتداد پوست موجود بیش از ایمپلنت می کند. به همین دلیل شما باید سینه های خود را با استفاده از یک دستگاه به نام سیستم براوا تهیه کنید.

برای بزرگ کردن پستان پیوند چربی موفق شما نیاز به پوشیدن دو گنبد بزرگ بیش از سینه های خود را که مکش برای حدود 6-10 ساعت در روز به مدت سه هفته ایجاد کنید. این امتداد پوست و روند رشد بافت پستان جدید شروع می شود. جراحان قبل از عمل جراحی پوست به اندازه کافی به جای چربی کشش که پرش سیستم براوا پیدا کرده اند.

پس از عمل جراحی, برخی از جراحان توصیه پوشیدن سیستم براوا دوباره برای تشویق پوست, بافت پستان و چربی به گسترش.

3. خطرات پیوند چربی

برخی از خطرات جراحی خاص برای پیوند چربی وجود دارد. شامل:

چربی به بدن جذب می شود
چربی از دست دادن حجم و نازک شدن خود را
خطر کلسیفیکاسیون است که هنگامی که چربی پیوند شکل اسکار
نتایج متناقض
تکنولوژی همچنان به بهبود برای تقویت پستان است که با استفاده از چربی خود بیمار. اما در حال حاضر هنوز هم برخی از اشکالات قابل توجهی و ناراحتی های مرتبط با پیوند چربی برای تقویت سینه وجود دارد.

روی کیم یک جراح پلاستیک در سان فرانسیسکو است, مانند. او تجربه گسترده ای با جراحی پهلو شکم, همراه با لیپوساکشن, جوان سازی صورت, و عمل جراحی پستان.

0/Post a Comment/Comments

Plus récente Plus ancienne